четвер, 4 лютого 2016 р.

 Тема. Циліндр. Конус. Куля. Самостійна робота №9
Мета: узагальнити та систематизувати знання , вміння і навички учнів з теми, підготувати учнів до виконання   контрольної роботи; розвивати обчислювальні навички, логічне мислення; виховувати наполегливість у здобутті знань.
Хід уроку
І. Організаційний етап.
ІІ. Перевірка домашнього завдання
Взаємоперевірка домашнього завдання за зразком.
ІІІ. Формування мети і завдань уроку.
ІV. Мотивація навчальної діяльності
Під час уроку учні відмічають   (впорався «+» чи не впорався «—» із  завданнями навчальної самостійної роботи.


V. Актуалізація опорних знань
Бліц-опитування
Повторення основних питань теми, які будуть   у завдан­нях   контрольної роботи:
-       Означення радіуса кола
-       Означення діаметра кола
-       Формула довжини кола
-       Формула площі круга
-       Означення сектора
-       Як знайти площу сектора, що вимірюється кутом 180˚?
-       Як побудувати кругову діаграму?
-       Як побудувати стовпчасту діаграму?
-       Алгоритм розв’язування задачі на відсоткові розрахунки за допомогою пропорції
-       Алгоритм розв’язування задачі на відсоткове порівняння двох чисел
-       Які фігури відносяться до тіл обертання?
-       Як утворюють циліндр?
-       Як утворюють конус?
-       Основні характеристики циліндра, конуса, кулі?
VI. Відтворення, вдосконалення і корекція вмінь
Навчальна самостійна робота
1.     Знайдіть площу круга:
а) радіуса 8 см; 14 дм; 3,5 м; б) діаметра 1,6 м; 5 дм.
  1. Довжина кола дорівнює 12 π см. Чому дорівнює радіус цього кола? (число π візьміть з точністю до сотих)
  2. Треба пофарбувати круг радіуса 3 м. Скільки потрібно для , цього фарби, якщо на кожний квадратний метр витрачається 120 г фар­би (результат округліть до десятків грамів)?
  3. Діаметр  арени цирку дорівнює 24 м. Чому дорівнює площа арени? (число π округліть до сотих)
5.     1/5 частину уроку учні перевіряли домашнє завдання; 40 % уроку слухали пояснення вчителя, а решту уроку працювали самостійно. Побудуйте: а) кругову; б) стовпчасту діаграми
6.     За робочий день робітники проклали 24 м дороги, що становить 25% від плану. Скільки метрів дороги було заплановано прокласти?
7.     Із 200 насінин пшениці проросло 176, а із 300 насінин кукурудзи проросло 273. У якого зерна відсоток схожості більший?
IV. Підсумки уроку
Перевір чи знаєш ти елементи конуса:
http://www.purposegames.com/game/d0bad0bed0bdd183d181-game

Немає коментарів:

Дописати коментар