Тема.
Циліндр. Конус. Куля. Самостійна робота №9
Мета: узагальнити та систематизувати знання , вміння і навички учнів з теми,
підготувати учнів до виконання контрольної роботи; розвивати обчислювальні
навички, логічне мислення; виховувати наполегливість у здобутті знань.
Хід уроку
І. Організаційний етап.
ІІ.
Перевірка домашнього завдання
Взаємоперевірка домашнього завдання за зразком.
ІІІ.
Формування мети і завдань уроку.
ІV. Мотивація навчальної діяльності
Під час
уроку учні відмічають (впорався «+» чи
не впорався «—» із завданнями навчальної
самостійної роботи.
V. Актуалізація
опорних знань
Бліц-опитування
Повторення основних
питань теми, які будуть у завданнях контрольної роботи:
-
Означення
радіуса кола
-
Означення
діаметра кола
-
Формула
довжини кола
-
Формула площі
круга
-
Означення
сектора
-
Як знайти
площу сектора, що вимірюється кутом 180˚?
-
Як побудувати
кругову діаграму?
-
Як побудувати
стовпчасту діаграму?
-
Алгоритм
розв’язування задачі на відсоткові розрахунки за допомогою пропорції
-
Алгоритм
розв’язування задачі на відсоткове порівняння двох чисел
-
Які фігури
відносяться до тіл обертання?
-
Як утворюють
циліндр?
-
Як утворюють
конус?
-
Основні
характеристики циліндра, конуса, кулі?
VI. Відтворення,
вдосконалення і корекція вмінь
Навчальна самостійна робота
1.
Знайдіть площу круга:
а) радіуса 8 см; 14 дм; 3,5 м; б) діаметра 1,6 м;
5 дм.
- Довжина кола дорівнює 12 π
см. Чому дорівнює радіус цього кола? (число π візьміть з
точністю до сотих)
- Треба пофарбувати круг радіуса 3 м. Скільки потрібно для , цього
фарби, якщо на кожний квадратний метр витрачається 120 г фарби (результат
округліть до десятків грамів)?
- Діаметр арени цирку дорівнює 24 м. Чому дорівнює площа
арени? (число π округліть до сотих)
5. 1/5 частину уроку учні перевіряли домашнє завдання; 40 % уроку слухали
пояснення вчителя, а решту уроку працювали самостійно. Побудуйте: а) кругову;
б) стовпчасту діаграми
6. За робочий день робітники проклали 24 м дороги, що становить 25% від плану. Скільки
метрів дороги було заплановано прокласти?
7. Із 200 насінин пшениці проросло 176, а із 300 насінин кукурудзи проросло
273. У якого зерна відсоток схожості більший?
IV. Підсумки уроку
Перевір чи знаєш ти елементи конуса:
http://www.purposegames.com/game/d0bad0bed0bdd183d181-game
http://www.purposegames.com/game/d0bad0bed0bdd183d181-game
Немає коментарів:
Дописати коментар